• OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 5000,21%5 757,54
  • DOW 300,76%42 497,66
  • Nasdaq −0,01%18 188,67
  • FTSE 1000,51%8 326,78
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,29
  • OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 5000,21%5 757,54
  • DOW 300,76%42 497,66
  • Nasdaq −0,01%18 188,67
  • FTSE 1000,51%8 326,78
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,29
  • 20.01.15, 14:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Soomes võtab tuure toidukaupade hinnasõda

Soome majanduse kehv seis ja Saksa odavmüügiketi Lidl jõudne kasv põhjanaabrite turul sunnivad sealseid kaubanduskette hinnasõtta, kirjutab Soome päevaleht Helsingin Sanomat.
Prisma
  • Prisma Foto: Andras Kralla
See peaks toidukaupade hindu Soome turul veelgi allapoole tooma.
Pühapäeval teatas S-Grupp Soome Prismades hulga toidukaupade hinna langetamisest. Esmaspäeval vastas Lidl omakorda teatega, et kümnete kaubaartiklite hinnad alanevad alates tänasest ning et trend jätkub. K-Grupp langetas hindu nii läinud aasta lõpus kui ka uue aasta alguses.
Soome Turu ülikooli kaubanduskõrgkooli professor Heli Marjanen prognoosib, et hinnasõda jääb kestma pikemaks ajaks.
„Küllap sellel saab olema suur ja pikaajaline mõju,“ märgib ta, põhjendades seda just Lidli mõjuga. Lidli turuosa on siiski alles alla 10%. S Grupil võrdluseks ca 46% ja K Grupil 30%.
Et ostja on hakanud rohkem hinda vaatama, on järsult kasvatanud ka kaubanduskettide omatoodete hulka. Soome palgasaajate reaaltulud alanevad tänavu kolmandat aastat järjest. 
Hinnasurvet kaubanduskettidele lisab internet, mis on tarbijaile hindade võrdluse hõlpsaks teinud.

Seotud lood

Uudised
  • 17.03.17, 05:30
Saksa odavpood hiilib Eesti turule
Saksa kontsern Lidl tahab peagi Eestis juured alla ajada, paigas on Äripäeva teada nii poodide arv, oodatav turuosa kui ka juhid.
  • ST
Sisuturundus
  • 26.09.24, 14:38
Tele2 näide: põlvkondade vastandamine tööelus edasi ei vii, oluline on leida ühisosa
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele